Skip to main navigation Skip to main content Skip to page footer

ΔΠΜΣ Μουσειακές Σπουδές

ΘΕΟΚΛΗΣ-ΠΕΤΡΟΣ ΖΟΥΝΗΣ

ΕΔΙΠ στον τομέα της καλλιτεχνικής διαχείρισης στο Τμήμα Επικοινωνίας & Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΕΚΠΑ).
thzounis@media.uoa.gr

Ο Θεόκλης-Πέτρος Ζούνης είναι μέλος του Εργαστηριακού Διδακτικού Προσωπικού του Εργαστηρίου Τεχνών & Πολιτιστικής Διαχείρισης στο Τμήμα Επικοινωνίας & Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών από το 2014. Αποφοίτησε από το Πανεπιστήμιο Πειραιά, όπου ολοκλήρωσε τις σπουδές του στα Οικονομικά. Είναι κάτοχος MBA από το Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ στο Ηνωμένο Βασίλειο. Είναι κάτοχος Ph.D. στον τομέα της καλλιτεχνικής χορηγίας από το Πάντειο Πανεπιστήμιο στην Αθήνα.

Ερευνητικά Ενδιαφέροντα

Ο Θεόκλης-Πέτρος Ζούνης είναι ερευνητής στον τομέα της πολιτιστικής  διαχείρισης και της χορηγίας τέχνης. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα είναι γύρω από τον τομέα της πολιτιστικής/καλλιτεχνικής χορηγίας και της πολιτιστικής/καλλιτεχνικής διαχείρισης. Υπήρξε μέλος της επιστημονικής ομάδας του επιστημονικού προγράμματος «Ο ρόλος των τοπικών μουσείων στην τοπική και περιφερειακή ανάπτυξη», Τεχνολογικό Ίδρυμα Αθηνών, Ελλάδα, Σεπτέμβριος 2005 - Δεκέμβριος 2007. Δίδαξε το μάθημα «Πολιτιστική Πολιτική και Διαχείριση» στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διοίκηση Πολιτιστικών Μονάδων» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου κατά τα ακαδημαϊκά έτη 2006-2007 και 2019-2020. Είναι διδάσκων στο Μάθημα «Δίκαιο και Διοίκηση Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών – Μουσείων» στο ΔΠΜΣ «Μουσειακές Σπουδές» από το ακαδημαϊκό έτος 2003-2004.

Επιλεγμένες Επιστημονικές Δημοσιεύσεις

Papoulias, Evangelos, and Theoklis-Petros Zounis (2020), “Strategic Management and Art Museums: The case study of the Historical Museum of the University of Athens” to Kavoura, Androniki, Kefallonitis, Efstathios, Theodoridis, Prokopios (Eds), Strategic Innovative Marketing and Tourism, 8th  International Conference on Strategic Innovative Marketing and Tourism (ICSIMAT 2019), Northern Aegean, Greece 2019, Spinger Proceedings in Business and Economics, Volume 1, pp. 889-898.

Papoulias, Evangelos, and Theoklis-Petros Zounis (2019), “The Historical and Monumental Enhancement as a Tool for the Sustainable Development of Cultural Assets of Greece” to Kavoura, Androniki, Kefallonitis, Efstathios, Giovanis, Apostolos (Eds), Strategic Innovative Marketing and Tourism, 7th  International Conference on Strategic Innovative Marketing and Tourism (ICSIMAT 2018), Athenian Riviera, Greece 2018, Spinger Proceedings in Business and Economics, Volume 1, pp. 271-278.

Zounis, Peter (2019), “The ethical and operational framework of modern sponsorsip”, Proceedings of the International Conference ‘Institution of Sponsorship from Ancient to Modern Times”, Papers and Monographs from the Norwegian Institute at Athens, Athens, Greece, Volume 8, pp. 311-319.

Papoulias, Evangelos, and Theoklis-Petros Zounis (2016), “Cultural Policy and Marketing Management: The case study of New Museum of Acropolis” to Kavoura, Androniki Sakas, Damianos P., Tomaras, Petros (Eds), Strategic Innovative Marketing, 4th  International Conference Strategic Innovative Marketing (IC-SIM 2015), Mykonos, Greece 2015, Spinger Proceedings in Business and Economics, pp. 469-475.

Zounis, Peter et al (2012), “Local museums and sustainable regional development in Greece : assessment and perspectives”, HERITAGE 2012, Proceedings of the 3rd International Conference on Heritage and Sustainable Development, Green Lines Institute for Development, Porto, Portugal, Volume, 2012, pp. 815-824.